كارت بانكيم رو به فروشنده دادم و راحت منتظر شدم تا كارت بكشه ، ولى در كمال تعجب ، دستگاه پيام داد :"موجودى كافى نميباشد ! "امكان نداشت ، خودم ميدونستم كه اقلا سه برابر مبلغى كه خريد كردم در كارتم پول دارم، با بيحوصلگى از فروشنده خواستم كه دوباره كارت بكشه و اين با پيام آمد:"رمز نا معتبر است"اين بار فروشنده با بيحوصلگى گفت:آقا لطفا نقداً پرداخت كنيد ، پول نقد همراهتون هست؟....فكر كنم كارتتون رو پيش موبايلتون گذاشتين كلاً سوخته...........در راه برگشت به خانه مرتب اين جمله ى فروشنده در سرم صدا ميكرد"پول نقد همراهتون هست"؟........خدايا ما در كارت اعمالمان كارهاى بسيارى داريم كه به اميد آنها هستيم خانوم کوچولوی چادری...
ما را در سایت خانوم کوچولوی چادری دنبال میکنید
برچسب: کارت,بانکی, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 5:47